Wednesday, February 27, 2013

Intregul nostru

O saptamana de lene. O saptamana cu dimineti somnoroase, cu cafele indelung degustate. O saptamana doar pentru noi. O saptamana in care ne-am simtit singuri. O saptamana de vina amestecata cu dor si apasare. O saptamana de despartire.
Nu mai facem asta, poate cel mult un week-end, poate 3 zile, poate nu, poate de acum inainte luam copiii cu noi, cine stie?

De la zi la zi, R se agata din ce in ce mai mult de minutele petrecute la telefon cu noi. Un singur telefon pe zi la inceput, doua trei sau mai multe spre sfarsitul saptamanii. Se numara zilele ramase pana la dimineata in care se vor trezi si ne vor gasi prin casa.
Surprizele pe care ni le aduceti sunt deja puse in valiza? R verifica periodic ca ne tinem de cuvant, ca surprizele anuntate sunt in regula, la locul lor. Insa nu a vrut sa strice surpriza, nu ne-a intrebat niciodata ce am pus in valiza. Si O, ca o maimutica simpatica ce e, a intrat imediat in jocul fratiorului ei mai mare. Ati pus surprizele in valiza?
O saptamana in care am simtit mai mult ca oricand ca suntem un intreg, ca impartirea "adulti si copii" este una artificiala. O impartire pe care ne-am dorit-o si anul acesta, insa am regretat-o. Ne-am uitat la vapoare, meduze si rechini cu ochii lui R, am admirat palmierii, tramvaiele de epoca si castelele cu ochii lui O. Am stat 3 ore pe faleza Atlanticului, pentru a memora fiecare val, fiecare stralucire de soare. Pentru a ne incarca de spuma valurilor, de vantul sarat, de zgomotul valurilor uriase. Pentru a pleca acasa si a povesti cat mai multe.

Suntem un interg si de acum inainte luam copiii cu noi, oriunde vom merge.

Mihai

No comments:

Post a Comment